субота, 24. јануар 2015.

Na pijaci je otvorena još jedna poljoprivredna apoteka, tako da ako ne pronađete u jednoj radnji, ono što vam treba, pronaćićete u drugoj. Ovde imate razne preparate za uzgoj i dohranjivanje bilja, preparate protiv parazita, humus za sadnju.
 Za one koji vole da se bave hortikulturom, ovde možete da nađete seme za razne vrste povrća i cveća. Na jedan jednostavan i lak način možete da ulepšate svoj životni prostor, da li je reč o balkonu, terasi ili dvorištu, uz malo truda napravićete pravu oazu i samim tim ulepšati svoj život.
Koliko sam primetila, već sada se prodaju sadnice aronije, borovnice, jabuke, šljive, ruže...Sada je najpogodniji period za ove biljke, koje je najbolje zasaditi zimi ili u rano proleće, uz uslov da zemlja nije smrzla. Čak i ako nemate baštu ili imate malo dvorište, ove biljke jednako dobro izgledaju i ako se posade u većoj saksiji. Sigurna sam da će vam pažnju privući ciklame, svojim prelepim, intenzivnim bojama. Ne bih da preuveličavam, ali obožavam biljke, oduvek sam ih gajila i baš uvek su mi uzvratile lepotom i nekom posebnom ljubavlju.







2 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam zašto sam tek prošle godine otkrila ovu apoteku. Možda ne posećujem pijacu dovoljno. Al sve pohvale za momka koji radi.

    ОдговориИзбриши